tag:blogger.com,1999:blog-6985474893898286166.post365337927720420383..comments2019-04-01T16:42:44.264+03:00Comments on Tarmo Tamming: Djibouti–Lac AssalTarmohttp://www.blogger.com/profile/13742786236523118332noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6985474893898286166.post-2614737437639845272014-12-28T02:49:22.129+02:002014-12-28T02:49:22.129+02:00Buss on jah tavaline tagaveoline.
Päikesepaneeli...Buss on jah tavaline tagaveoline. <br /><br />Päikesepaneelide paigaldamist sai samuti kaalutud, aga kuna katusel puudus vaba ruum, siis jäid paneelid ostmata. Akuprobleemide vastu aitaks, kui oleks lisaks üks "deep cycle battery" (praegu on 2 tavalist akut), siis saaks sellelt seisuajal läpakale ja muudele laadijatele voolu. Ainult et kolmnandale akule pole siiani suutnud mõistlikku kohta leida, magamisruumi nagu akut ei soovi.Tarmohttps://www.blogger.com/profile/13742786236523118332noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6985474893898286166.post-39385723734916522422014-12-25T12:30:07.576+02:002014-12-25T12:30:07.576+02:00Mingi kohver päikesepaneeliga oleks sellises kliim...Mingi kohver päikesepaneeliga oleks sellises kliimas vist üsna tõhus lahendus akuprobleemide puhuks? või mõni väiksemat sorti bensumootoriga genekas ehitada,kasvõi nii, et panna näiteks tagavaragenekas sellega kokku, (kaalukokkuhoid)või siis otse mootori külge eraldi kinnitusega, nii et kui aku tühi, võtta mootoririhm maha ja ühendada bensumootori rihmarattaga. Ja buss on vist tavaline tagaveoline?maks hullhttps://www.blogger.com/profile/08684801322669854150noreply@blogger.com