Pages
▼
Saturday, May 30, 2015
Friday, May 29, 2015
Paso de Aqua Negra, 4780 m
Wednesday, May 27, 2015
Coquimbo
03.02.2015
Teekond: Vallenar – La Serena – Coquimbo – La Serena – Koht x mägedes (333 km)
Reisi algusest 132 710 km
Coquimbo linna kohal kõrguv kõrgune Millenium Tower, ehk Cruz del Trecer Milenio peaks olema Lõuna-Ameerika kõige kõrgem monument. Suur betoonist rist hakkab juba kaugelt silma.
Ja niisugusest kohast peaks olema väga ilus vaade ümbruskonnale.
Thursday, May 21, 2015
Paso Pircas Negras - kaart
Teekond üle Andide, kolme päeva GPS-i jälg, kasutades Google My Mapsi
Kaart on igatpidi klikitav ja zuumitav.
31.01.2015 teekond on musta joonega
01.02.2015 teekond on punase joonega
02.02.2015 teekond on rohelise joonega
Siia peaks saama igasugust muud infot ka lisada, nagu piiripunktide ja ööbimispaikade koordinaate ning pilte, aga vaatame kas see kaardi lisamine ennast ära õigustab.
Sat tracker joonistab küll reaalajas oma jälje, mida saab näha siit http://tarmotamming.blogspot.com/p/location.html) aga see GPSi jälg on täpsem.
Piiriületuse päeva (01.02.2015) kõrguse profiil.
Tuesday, May 19, 2015
Paso Pircas Negras 2
Sunday, May 17, 2015
Paso Pircas Negras 1
31.01.2015-01.02.2015
Teekond: Famatina – Chilecito – Nonogasta – Patquia – Baldecitos – Pagancillo – Villa Union – Vinchina – Barrancas Blancas – Paso Pircas Negras (626 km)
Reisi algusest 132 018 km
Kui nüüd allapoole ehk lõuna suunas liikuda, siis järgmine koht Andide legaalseks ületamiseks on Paso Pircas Negras. Väike piiripunkt on ametlikult avatud alates 2000 aastast, ehkki seda kasutati juba sajandeid.
Ilmastiku tõttu on see piir on avatud ainult lõunapoolkera suvel, jaanuaris ja veebruaris. Nii et jaanuari lõpus on täpselt paras aeg võimalust kasutada.

San Jose de Vinchina on viimane arvestatav väikelinn enne piiriületust, ja varem tuli siin ennast riigist välja vormistada, aga nüüd on üleval mägedes uuem tolli- ja piiripunkt, Barrancas Blancas.
Teekond: Famatina – Chilecito – Nonogasta – Patquia – Baldecitos – Pagancillo – Villa Union – Vinchina – Barrancas Blancas – Paso Pircas Negras (626 km)
Reisi algusest 132 018 km
Kui nüüd allapoole ehk lõuna suunas liikuda, siis järgmine koht Andide legaalseks ületamiseks on Paso Pircas Negras. Väike piiripunkt on ametlikult avatud alates 2000 aastast, ehkki seda kasutati juba sajandeid.
Ilmastiku tõttu on see piir on avatud ainult lõunapoolkera suvel, jaanuaris ja veebruaris. Nii et jaanuari lõpus on täpselt paras aeg võimalust kasutada.
San Jose de Vinchina on viimane arvestatav väikelinn enne piiriületust, ja varem tuli siin ennast riigist välja vormistada, aga nüüd on üleval mägedes uuem tolli- ja piiripunkt, Barrancas Blancas.
Tuesday, May 12, 2015
Ruta 60, ehk jälle tagasi Argentinas.
2015-01-30
Teekond: Shelter 4 – Fiambala – Tinogasta – Campanas – Famatina (284 km)
Reisi algusest 131 676 km
Tee ääres olevad refugiod on abiks jalgrattamatkajatele. Ümberringi on lage maa, ja mida kõrgemale, seda tugevam on tuul ja seda madalamad on temperatuurid. Isegi bussis magades läheb paratamatult hommikupoole jahedaks.
Refugio 4 hommikupäikeses. Selline tugev värk, et peaks tuult kinni, kivist ja metallkatusega.
Sunday, May 10, 2015
Paso San Francisco, 4726 m
29.01.2015-30.01.2015
Teekond: Koht x tee ääres – Laguna Verde - Paso San Francisco – Koht (Shelter 4) tee ääres (kokku 282 km)
Reisi algusest 131 392 km
Hommik mägedes. Seekordne õhtuhämaruses leitud koht oli täiesti ok. Olmega on nagu on, aga vaikus maksab ka midagi. Vaikne, tanklas magamisega ei anna võrreldagi.
Tuesday, May 5, 2015
Panamericana
Sunday, May 3, 2015
Escondida kaevandus
27.01.2015
Teekond: San Pedro de Atacama – Estancion Imilac – Mina Escondida – Copec tankla enne Antofagastat (414 km)
Reisi algusest 130 625 km
Asjalikum osa päevast hakkab sellega, et paned asjad kokku, käid tanklas (tankla pilti seekord siia ei pane), ja siis lähed turule. Et midagi värskemat teepeale kaasa osta. Turuplatsi parklas leiad järjekordse Dakari saateauto, mitte selle kõige suurema, vaid keskmise suurusega.
Iseenesest on päris hea mõte kasutada seda sõidukit siin pidevalt, mitte ainult korra aastas toimuva võistluse ajal.