Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did.
So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. --- Mark Twain

Monday, June 6, 2011

Amboseli NP

Katse Nairobi kesklinnast läbisõitu vältida lõppes sellega, et 2 tundi sai ukerdatud niinimetatud kõrvalteel või kui täpsem olla, siis kõrvaltee kõrval, sest osa teest ei olnud aukude tõttu sõidetav.

Amboseli Rahvuspargi külastamiseks pidi olema kõige õigem sõita Nairobist otse lõuna poole, kuni Tansaania piirini ning Namanga nimelisest piirilinnast läheb edasi väiksem tee Amboseli Rahvuspargini.

Namangasse jõudes tuli korraks pähe mõte, et kuna tunni aja pärast on päikeseloojang, siis võiks siin kuskil ööbida, ikkagi piirilinn, aga pärast paari ööbimiskoha külastust sai see mõte maha maetud, ning jätkatud edasisõitu põhimõttega, et kui pimedaks läheb, siis tuleb keerata kas vasakule või paremale ja leida võsas mingi magamiskoht. Sest inimasustus Keenias on ikka tunduvalt hõredam kui Etioopias.

Kohaliku tähtsusega tee, vasak teepool on isegi täiesti viisakas, aga parem pool on Aafrikale tüüpiliselt “treppi” sõidetud.

Lühidalt öeldes jõudsin pimeduse saabudes pargi väravasse ning juba varem oli selline mõte, et ööbiks väljaspool pargi territooriumi, sest alati on sissepääsu juures mingi parkimisplats. Ja päevapilet kehtib 24 tundi sissesõidu momendist.

Sees olid rajad üpris hästi tähistatud.

Edasi juba fotod

Veest välja nad ei tahtnud tulla. Pidid olema kurjad loomad.

Elevandipere teed ületamas.

Mudane isaelevant

Kõrgem vaatepunkt – Observation Hill

Vaade savannile kõrgemalt

See tee pidi minema lõvi juurde

Edasi minnes ilmus selline silt. Võib-olla on see siia ilmaasjata pandud, aga nagu ei tahtnud torkima ka minna. Et äkki magab ja siis ajad teise üles ja siis on tal äkki halb tuju.

Ja veel üks Kilimandžaaro taustal. Mägi on, tõsi küll, hallide pilvede taga.

Siin on korraks näha lumist mäetippu pilvede vahelt.

Savann õhtupäikeses.

Laagripaigas oli isegi valgustus ja dušš, ja mitte ainult dušš, vaid ka vesi tuli torust. Aga hommikul tuli vara tõusta, sest 24 tunnine külastusaeg sai kell 6.30 läbi.

Järgmise postituse teema – Tsavo West NP.