Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did.
So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. --- Mark Twain

Saturday, February 8, 2014

Veel üks tehniline postitus.


03.02.2014 – 07.02.2014
Salta, Argentina

Ja esmaspäeva õhtul jõudsidki kõik Paraguaist tellitud varuosad kohale. nii nagu lubatud.

DSC01903
Šarniirid , õõtshoovapuksid, ja esimesed pidurisilindrid. Uued.



DSC01896

DSC01899
Lisaks uued klambrid piduriklotsidele.

DSC01950
See šarniir pole küll originaal, aga mingi aja peab kindlasti vastu. Ega eelmised oleks ka oma paarkümmend tuhat vastu pidanud, kui ainult mööda siledat teed sõita, aga vahetevahel pole siledat teed kusagilt võtta.

Ja esisillaga on üldiselt niisugune lugu, et parem juba vahetada korraga niipalju, kui võimalik, et üks logisev jupp ei hakkaks jälle teisi lõhkuma. St. teha asju üks kord ja korralikult.

DSC01925
Värskelt valminud radiaator. Made in Argentina. Täpselt õigete mõõtudega.

DSC01891
Diiselkütuse kvaliteet on siinmail kõikuv. Mõnikord saab täiesti korralikku diislit, ja mõnikord on sõites jõud täiesti kadunud. Esimese hooga mõtled, et nüüd on mootoriga jama, aga tegelikult on viga diisli kehvas kvaliteedis. Ja järgmise paagitäiega on jälle kõik ok.

Separaator lahtivõetuna. Siia peaks kogunema kütuses olev vesi, aga siit leiab ka muud.

DSC01890
Põhjas oli paks pruun sodi.

DSC01927
Pidurisilindrid on paigas.

DSC01952

DSC01954
Töökoda suuremas plaanis. Kõik edeneb, aeglaselt, aga edeneb. Vahepeal tegeletakse teiste sõidukitega, sest tööpuudust siin majas ei paista olevat, ja siis jälle minu omaga. Peaasi, et kõik saab õigele kohale, ja korralikult ning tugevalt kinnitatud.

DSC01958
Uued õõtshoovapuksid.

DSC01959
Ka siin vajab üks koht keevitamist, aga keevitustööd soovitatakse teha kas Boliivia või Peruus, hind on soodsam. Eriti veel Boliivias. Mul oli tegelikult varem kavas ka muud asjad Boliivias üle vaadata, aga kui juba siin Saltas tegemiseks läks, siis ongi kindlam edasi sõita.

DSC01966
Radiaator rändab oma kohale.

DSC01968
Mul on veel alles 2 purki Tansaaniast ostetud kuulsa Lockheedi firma pidurivedelikku. Nimi maksab.

DSC01977
Ja lõpuks saabki auto liikuma. Esimene käik on kahe kvartali kaugusele sillastendi, ja nii poole tunniga on ka siin asjad paigas. 

DSC01986
Edasi läheb teekond keevitustöökotta, mis on spetsialiseerunud peamiselt sumbutite valmistamisele.

DSC01971
Seda sumbuti tagumist osa on mitmeid kordi parandatud, vist iga kuue kuu tagant ja seekord läheb asi vahetusse, sest muidu hakkab varsti jälle plärisema.

DSC01984
Uus sumbutaja enne allapanekut. Tunni aja pärst on kõik ok.

Ja lõpetuseks veel mõningaid autopilte.

DSC01988
Isetehtud registreerimismärk.

DSC01868

DSC01923

DSC01960

DSC01981
Peaks olema 67 aasta Fiat, aga pead ei julge anda.

DSC01987

DSC01982
Ja ongi käes reede õhtu, ja nädalavahetuseks on kavas proovisõit ümberkaudsetes mägedes. Niikuinii on vaja välja vahetada mõned tagumised vedrulehed, aga see jääb järgmisesse nädalasse.

Nii et järgmistes postitustes on kõike muud, kui katkiste autoosade pildid. Ma vahepeal mõtlesin, et kas sellest üldse nii pikalt kirjutada, sest iseenesest on neid hooldustöid üpris harva, aga ka need on üks reisi osa. Mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu. Spidomeetrit vaadates on juba täitsa pikk maa liigutud.

C’est la vie!

Jätkub…

No comments: